|
O zasadach dobrej komunikacji z pacjentem, czyli co robić, aby rozumieć i być rozumianym przez pacjenta i jego rodzinę.Komunikacja, oprócz wiedzy i umiejętności medycznych, jest podstawowym narzędziem pracy lekarza w różnych specjalności, a zwłaszcza lekarza onkologa. Celem warsztatu, który Państwu proponujemy, jest praktyczne doskonalenie umiejętności komunikacji z pacjentem. Adresatami szkolenia są zarówno lekarze praktycy, jak też przyszli adepci tego zawodu a więc studenci medycyny czy psychologii, zapraszamy też innych pracowników służb medycznych zainteresowanych doskonaleniem swoich umiejętności interpersonalnych. Dzięki praktycznym ćwiczeniom, uczestnicy będą mogli przećwiczyć nowo nabyte umiejętności, co pozwoli z większą pewnością i swobodą radzić sobie w różnych sytuacjach w relacji z pacjentem. Cele szkolenia:
Korzyści ze szkolenia:
Program szkolenia: Podstawy umiejętności komunikacyjnych, wprowadzenie do tematyki szkolenia
Zasady komunikacji z pacjentem i jego rodziną
Jak rozmawiać z pacjentem
Asertywność jako styl komuniakcji przydatny w pracy z pacjentem
Metody pracy: Seminaria, zajęcia praktyczne Miejsce szkolenia: Europejskie Centrum Zdrowia Otwock, szpital im. Fryderyka Chopina, ul. Borowa 14/18, 05-400 Otwock Wykładowcy: Ilość uczestników: 12 osób Czas trwania: szkolenie 2-dniowe Cena: Każdy z uczestników otrzyma 14pkt edukacyjnych. Cena nie obejmuje noclegu. Każdy z uczestników szkoleń otrzyma możliwość rezerwacji noclegu w hotelu HolidayInn Józefów w atrakcyjnych cenach. Terminy wkrótce
|